Vi ger dig 100% nöjd kundgaranti – alltid!
Vi är inget utan belåtna kunder och det är en självklarhet för oss att arbeta efter en 100% nöjd kundgaranti.
Vi arbetar hårt med att noggrant välja ut kvalitetsviner till dig för alla de där speciella tillfällena.
Vår personliga kontakt med vinproducenterna är en viktig del av vårt arbete. Ofta är det mindre vingårdar med en begränsad produktion, vilket innebär att vi inte alltid kan erbjuda exakt samma vin vid kompensation. Dock är det självklart något vi alltid strävar efter.
Oavsett vad din reklamation gäller vill vi gärna att du vid missnöje eller frågor kontaktar oss via e-post info@svenskavinbolaget.se med så detaljerad information som möjligt. Det gör att vi snabbare kan lösa ärendet och återkomma till dig som kund.
Du som kund har alltid rätt att...
…ångra ditt vinköp inom 14 dagar. När du returnerar ej öppnade flaskor till oss så får du alltid pengarna tillbaka. Transportkostnader ingår ej.
…avbryta din vinprenumeration så sent som 10 arbetsdagar innan din personliga transport.
Vi ersätter alltid ett defekt vin med ett nytt, samma eller motsvarande. Du kan även få pengarna tillbaka.
Vid defekt vara står Svenska Vinbolaget för transportkostnaderna.
Läs mer under Villkor